Groepslessen

BodyShape

BODYSHAPE is de les die alles in zich heeft.

In slechts een uur tijd train je op motiverende muziek je hele lichaam, waarbij de focus ligt op je core. Je core is zeer belangrijk voor je lichaamshouding.

Heb je slappe rugspieren en daarom snel last van je rug? Dan is dit een zeer effectieve groepsles om deze spieren extra aandacht te geven.

Bij Bodyshape worden er onder andere gewichten en elastieken gebruikt om je weerstand te verhogen. Door de combinatie van cardio- en krachttraining verbrandt je veel calorieën, en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam!

Daarom is dit de perfecte les voor personen die willen afvallenaan hun conditie willen werken en kracht willen opbouwen.

 

Warmte Yoga

yoga_goforit

Deze vorm van warmte yoga bestaat voor het grootste deel uit de beoefening van lichaamshoudingen en ademhalingstechnieken. Het is een populair middel om te onthaasten of stress te verminderen en lenigheid te bevorderen.

Warmte Yoga verwarmt je lichaam vanbuiten en  binnenuit, het zuivert je spieren en organen, voert gifstoffen af, stimuleert lichamelijke processen zoals de bloedsomloop en versterkt je lichamelijke, geestelijke en persoonlijke ontwikkeling. Je blijft fit en vitaal, energiek en ontspannen en het ondersteunt een betere balans tussen leven en werk!

BodyBalance

BODYBALANCE

BODYBALANCE is de Yoga, Tai Chi, Pilates workout waarbij je flexibiliteit en kracht opbouwt en je een gevoel krijgt van rust en kalmte.

Gecontroleerde ademhaling, concentratie en een zorgvuldig gestructureerde series van stretches, bewegingen en houdingen op muziek creëren een holistische workout die het lichaam in een toestand van harmonie en balans brengt.

Net als alle andere Les Mills programma’s wisselt BODYBALANCE elke drie maanden van choreografie en muziek.

RPM

RPM

RPM is de indoor cycling workout waarbij je rijdt op het ritme van krachtige muziek.

Ga het parcours op met je inspirerende instructeur, die het peloton leidt door heuvels, vlakke landschappen, bergtoppen, tijdritten en interval training.

Ontdek de atleet in jezelf! Breng je endorfine peil zo hoog als je kunt en zweet en verbrand zoveel mogelijk.

Net als bij alle andere Les Mills programma’s, wisselen de choreografie en de muziek om de drie maanden.

  • Verhoogt je cardiovasculaire fitheid
  • Verbrandt lichaamsvet
  • Verbetert de vorm van je benen, heupen en billen
  • Verhoogt je been- en spierkracht zonder er te gespierd uit te gaan zien
  • Helpt je in een normale 50-minuten-les 600 calorieën te verbranden
  • Zorgt dat je lichaam extra endorfine aanmaakt, zodat je je lekker voelt

BodyPump

bodypump

BODYPUMP is de originele barbell les die je hele lichaam versterkt.

Deze 60 minuten durende workout daagt al je belangrijke spiergroepen uit met behulp van de beste krachtoefeningen, zoals squats, presses, lifts en curls.

Fantastische muziek, professionele instructeurs en jouw eigen gewichtkeuze inspireren je om de resultaten te behalen waar je naar streeft – en snel!

Zoals bij alle andere Les Mills programma’s, wordt een les elke 3 maanden vernieuwd met nieuwe muziek en nieuwe choreografie.

  • Helpt je 600 calorieën per les te verbranden lichaamsvet te verliezen
  • Verbetert je kracht
  • Verbetert je algehele conditie
  • Vormt en toont je spieren
  • Verbetert je botdichtheid (helpt botontkalking te voorkomen)
  • Laat je sterk en vol zelfvertrouwen voelen

XL Training BBB

De naam zegt het al, een intensieve, uitdagende training van een uur waarbij zowel kracht als cardiovasculaire oefeningen aan bod komen. Vergelijkbaar met XL Training maar dan met de nadruk op billen, buik en benen.

Samen met maximaal 10 personen ga je aan de slag met een steeds weer wisselend trainingscircuit. Er wordt gebruik gemaakt van fitnesstoestellen maar ook van losse materialen. Vind je het prettig om in een groep te trainen, zoek je net wat meer begeleiding en wil je focus op je billen, buik en benen, dan is XL BBB training precies wat voor jou.

XL Training

Een intensieve, uitdagende training van een uur waarbij zowel kracht als cardiovasculaire oefeningen aan bod komen.

Samen met maximaal 10 personen ga je aan de slag met een steeds weer wisselend trainingscircuit. Er wordt gebruik gemaakt van de fitnesstoestellen maar ook losse materialen. Vind je het prettig om in een groep te trainen en zoek je net wat meer begeleiding, dan is XL training precies wat voor jou.

Kickboksen

Kickboksen is en populaire vechtsport ontstaan in Thailand en de VS. Bij Kickboksen mogen naast bokstechnieken ook traptechnieken gemaakt worden. Het beoefenen van Kickboksen is onder andere goed voor je algehele conditie, spieropbouw, coordinatie, lenigheid en zelfvertrouwen.

Wat maakt kickboksen nou zo leuk: het is laagdrempelig, beginner of niet, je kunt zo instappen, je leert jezelf ontdekken en je grenzen te verleggen. Een mooi bijkomstigheid is dat je weerbaar(der) wordt. Maar kickboksen is vooral fun. Ervaar het zelf!

Brisk Walk

Brisk Walking is meer dan wandelen alleen. Het is een ideale activiteit voor iedereen die aan zijn of haar fitheid wil werken.

Jong of oud, semi- of inactief, super gezond of geblesseerd of met een chronische aandoening. Een goede stap naar een actiever leven. Het is een sport met een verantwoorde trainingsopbouw die wordt beoefend onder deskundige begeleiding. Er zijn geen lastige technieken te leren, het enige dat je nodig hebt zijn goede schoenen. Verbeter je fitheid, op eigen niveau in de buitenlucht.

Tijdens de maanden juli en augustus lopen we elke woensdag in het mooie Havelte.

Hierbij een aantal vetrekpunten:

26 juli, 2 augustus en 9 augustus vertrekken we vanaf Rest. Rand van Havelte.

Op alle overige woensdagen is het vertrekpunt vanaf Echo’s Home ( Johannes Post Kazerne ).

We vertrekken om 9.00 uur.

Kicks

Kicks is een groepsles voor mannen en vrouwen waarbij gebruik wordt gemaakt van een kickbag.

Op de kickbag worden verschillende boks- & traptechnieken aangeleerd. De bewegingen zijn een uitstekend middel om aan je conditie en spierdefinitie te werken, vet te verbranden en stress te ontladen. Het is geschikt voor iedereen, beginner of al meer getraind, jong of oud

12